۲۹ اردیبهشت، ۱۳۸۸

موسوی یا کروبی؟

دل ام می خواهد از هواداران میرحسین بپرسم چه دلیلی برای ترجیح موسوی بر کروبی وجود دارد؟ خیلی مشتاق ام که حامیان موسوی بتوانند دلیلی غیر از خوش تیپی، وجهه ی روشنفکری و هنری، داشتن همسری همراه با روسری گلدار، همراه کردن هواداران داغ خاتمی در میان احزاب، هواداری برخی چهره های دانشگاهی و روشنفکری مشهور، انتقادهای تند از احمدی نژاد (که این روزها تقریبا از دست هر کسی برمی آید)، و وجود نوارهای رنگی و تبلیغات هنری و مدرن و دلربا برای حمایت از میرحسین برای ام بیاورند.


فعلا دل ام با موسوی است و عقل ام با کروبی، باید ببینم بالاخره تا روز انتخابات کدام شان پیروز می شوند!


منتظرم ببینم آیا موسوی در روزهای آینده می تواند قانع ام کند که به اش رأی بدهم!

۴ نظر:

محمد جواد گفت...

من روزنامه های خارجی را مطالعه نمی کنم تا ببینم با چه دید ترحم انگیزی به ما نگاه می کنند تا من هم با آن نگاه لذت ببرم. بعضی موضوعات از بس بدیهی هستند که اهمیت خود را از دست می دهند. شما از اینکه روزانه ... آدم در جاده های ما کشته می شوند اصلا نگران نمی شوید چون برایتان عادی شده است. شما دو موضوع را با هم خلط کردید تا بتوانید نتیجه بگیرید. در آوردن مقنعه دختر به خاطر تضاد آنچه در مدرسه به خورد فرزندان شما داده می شود با رفتارهای عرفی -اجتماعی آورده شده بود. در مدرسه ارزش هایی را به کودکان شما یاد می دهند که شما در خانه مخالف آنرا به کودک می آموزانید. ترس مادر به خاطر در آوردن مقنعه نیست ترس او به خاطر بزرگ شدن کودکش در این جامعه است. شما نگران زندگی فرزندتان در این جامعه نیستید؟ اگر بگویید نه همه حرف هایم را پس می گیرم. ترس مادر از بازگشت کودک از مدرسه... زندگی آدم ها بیشتر از آنچه فکر می کنید به یکدیگر مربوط است. سیلی پدری به فرزندش می تواند شیشه خانه امنتان را پایین بیاورد. دعوای شما با راننده تاکسی می تواند باعث تصادف فرزندتان شود. موضوعات نخ نما (عادت شده) مسایل روزمره، تاکید بر نگاه ترحم انگیر غربی به ما و دیدن مسایل از آن زاویه باعث شده چشمان کم سوی ما جایی را نبیند... (دریغ از ربع نگاه!) شما مسایل عمیق! را مطرح کنید تا ما استفاده کنیم.

نیم نگاه گفت...

من اون عکس و زیر نویسشو اون جوری دیدم و نظرمو گفتم، حالا چرا می زنی؟؟؟

:)

مجید گفت...

مطلب فرزندتو فووووووووووووووق العاده بوووود. من یه جووووووری خاصی شدم خوندمش. قابل وصف نیست. می خوام بگم فقط زنانه نیست. لااقل منم تجربه اش کرده ام.

افیون گفت...

شما تو وبلاگ نوجومی من کامنت گذاشته بودید
من خریدا تلسکوپ را اصلا توصیه نمی کنم
چون هیچ فایده ای نداره...همون چیزی رو که با چشم می بینید فقط می تونید توی تلسکوپ ببینید...
اگر اسباب بازی می خواید که اون بحثش جداست
ولی برای خرید یه تلسکوپ ساده باید کم کم 2 3 میلیون تومن خرج کنید که فکر نمی کنم ضرورتی داشته باشه
با 300 400 هزار تومن می تونید یه دوربین دو چشمی خوب بخرید که هم بیشتر به درد می خوره هم استفاده ازش راحت تره