۱۶ تیر، ۱۳۸۶

دو-سه تا از دوستانی که گاهی نگاهی به این‌جا می‌اندازند طی یک دو ماه اخیر پرسیده‌اند که آیا این‌جا هیلتر شده است؟ من دقیقاً نمی‌دانم از نظر فنی قضیه چه توجیهی دارد که اگر آدرس وبلاگ را بدون www در نوار آدرس تایپ کنیم آن پیغام کذایی «مشترک گرامی دسترسي به اين سايت امکان پذير نميباشد» ظاهر می‌شود، و اگر به صورت کامل یعنیhttp://www.neemnegah.blogspot.com تایپ شود صفحه بدون مشکل باز می‌شود. این اتفاق ظاهرا دست کم سه جا در آی اس پی البرز افتاده، آی اس پی‌های دیگر را نمی‌دانم.
هیلتر کردن یک وبلاگ فکسنی کم خواننده ( که نصف هیت‌اش را هم از گوگل می گیرد!) و پاستوریزه‌ای مثل این‌جا کار مضحکی است!

۲ نظر:

Unknown گفت...

سلام خانم ندا
من یه سوال داشتم که به اینجا دقیقا مربوط نمیشه .... ولی حدودا 2 هفته پیش در سایت کتابخانه والدین پرسیدم و هنوز جوابم رو نگرفتم
"ببخشید من یه دختر یک سال و 5 ماهه دارم میخواستم بدونم این کتاب به درد من میخوره یا نه؟
یعنی این کتاب برای رفتار در طول سال اول هست یا اینکه بعد از سال اول؟"
این سوال من هستش .... میخوام بدونم باید کتاب کلیدهای رفتار برای 1 سال رو بگیرم یا 2 سال
خیلی خیلی ممنون و ببخشید که اینجا نوشتم

n گفت...

،شقایق جان
من متاسفانه خیلی وقت است که کامنت‌های وبلاگ کتابخانه والدین را چک نکرده‌ام.شرمنده!آدرس ایمیل یا وبلاگ شما را هم پیدا نکردم، بنابراین همین جا جواب می‌دهم. کتاب کلیدهای رفتار با یک ساله‌ها برای بچه هایی است که جشن تولد یک سالگی را پشت سر گذاشته‌اند و مناسب دختر کوچولوی شما است. کتاب‌های کلیدهای رفتار برای سنین بعدی نیز به همین ترتیب است.