۰۵ شهریور، ۱۳۸۵

به آینده خوشبین باشیم

ایسنا: «رييس‌جمهور تاكيد كرد: ما براي هيچ‌كس تهديد نيستيم. بحث سلاح هسته‌يي در ايران وجود ندارد و موضوع داشتن سلاح هسته‌يي مطرح نيست؛ چراكه ما براي هيچ كشوري تهديد محسوب نمي‌شويم، حتي براي رژيم صهيونيستي كه دشمن كشورهاي منطقه است؛ چراكه معتقديم براي تعيين سرنوشت اين رژيم رفراندوم بهترين راه‌حل است. »

پ.ن: وقتی آدم رئیس‌جمهور می‌شود، یک‌سالی طول می‌کشد تا چشیدن تلخ و شیرین روزگار اندک اندک به آدم یادبدهد چه جوری باید حرف بزند! باید به فال نیک گرفت این‌گونه سخن گفتن‌اش را! می‌توان خوشبینانه امیدوار بود که چیزهای دیگر را هم به همین زودی درک کند و یادبگیرد!

۳ نظر:

ناشناس گفت...

نازی :
وای سلام عزیزم . من هم دلم برات کلی تنگ شده بود . اخیرا گاه و گداری نامه های گروهو میخونم و انگار اونجا هم خبری ازت نیست . وبلاگتو گم کرده بودم . چه کار خوبی کردی دوباره اومدی سر زدی و من پیدات کردم . ماچ ماچ هزار تا . البته نهصد تاش مال نگاره !

ناشناس گفت...

سلام
البته بایدبگم ایشون بایدخیلی چیزهایادبگیره

ناشناس گفت...

الحمدالله.